torsdag 16. september 2010

En liten drill i skapet

Jeg skulle bare lete etter en kulepenn som jeg trodde jeg hadde lagt i en eske inni kjøkkenskapet. Da jeg strakk meg opp mot øverste hylle oppdaget jeg en tingest, innpakket i plast. Det viste seg å være en liten drill. Jeg ante ikke at jeg hadde en liten drill. Jeg lot hukommelsen jobbe litt, og omsider steg minnet til overflaten. I fjor høst gikk jeg med gips og krykker i ukesvis. Min mor, den gode hjelperen, kom på sykebesøk for å ordne opp. Ordne med det praktiske, gjøre hverdagen min litt lettere. Hun skaffet til veie den lille drillen fra Clas Ohlson. Fint å tenke på, sånn i retrospekt, at mens jeg lå der sykmeldt, med foten høyt, og strukturerte dagen min etter ViaSat 4 sitt sendeskjema, så hadde jeg hele tiden tilgang til en liten drill.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar